Kinderspeldagen

Vandaag hebben wij samen met de kinderen van de kinderspeldagen in Vries muziek gemaakt. Wij vonden het super leuk om met jullie samen op te treden!

Ben je nieuwsgierig geworden naar een instrument? Je mag een GRATIS proefles op één instrument naar keuze komen doen! Mits het instrument een onderdeel is van de Malletband of het Orkest van muziekvereniging Harmonie Vries. De komende periode starten proeflessen voor klarinet, dwarsfluit en trompet. Een proefles bij de Majorettes is ook één van de mogelijkheden.

Ben je enthousiast en wil je na de proefles zien wat muziek maken verder inhoudt? Wij bieden een lespakket, waarin je alles ontdekt wat er bij de vereniging hoort.

Het lespakket bestaat uit:
– 8 muzieklessen bij de docent van jouw instrument
– 2 repetities met het leerlingenorkest
– meedoen met een concert in oktober
– lenen van het instrument voor deze periode
EN DAT VOOR MAAR €65,-!!

Wil je je opgeven? Ben je geïnteresseerd in een ander instrument? Of heb je vragen? Je kunt altijd mailen naar bestuur@harmonievries.nl , dan bellen of e-mailen wij zo snel mogelijk terug!