Majorettes

Majorettes is een sport waarbij twirlen, dans, show en gymnastiek gecombineerd worden. Dit alles doen ze onder begeleiding van muziek en met het gebruik van batons, pompons, vlaggen of linten.
De majorettes worden begeleid door een docente en werken samen aan de shows, hierbij wordt uiteraard rekening gehouden met de verschillende niveaus die iedereen heeft. Voordeel hiervan is dat iedereen gelijk mee kan doen in het niveau die men heeft.

Leiding

De majorettes staan onder leiding van Yvette Venema.

Foto genomen op 16 juni tijdens het optreden van de wandelvierdaagse in Tynaarlo met nieuwe t-shirts

Repetitie

De trainingen zijn elke donderdag voor Team B van 18:00 t/m 19:00 en Team A van 18:45 t/m 20:00 in dorpshuis de Pan (Nieuwe Rijksweg 4, 9481 AR Vries).

Lid worden?

Ben je op zoek naar een gezellige muziekvereniging , dan ben je bij ons aan het goede adres! Bij de Majorettes is nog ruimte voor nieuwe leden vanaf 4 jaar ,kom gerust eens luisteren en kijken op de repetitie