Rabobank clubkas campagne

Net zoals voorgaande jaren hebben wij als vereniging meegedaan met deze campagne. Met deze campagne steunt de Rabobank met geldbedragen verenigingen en stichtingen in de regio. De verdeling van het budget (15000,- euro) geschiet doormiddel van stemmen die leden van de Rabobank kunnen uitbrengen. Dus hoe meer stemmen je als vereniging of stichting krijgt hoe hoger het bedrag.

Afgelopen maandag was het dan zo ver en werden de bedragen voor alle verenigingen en stichtingen bekend gemaakt. De Harmonie Vries is met de ontvangen stemmen op de 5e plek geëindigd en heeft een bedrag van 1572,96 euro ontvangen. Hier zijn we uiteraard erg blij mee aangezien we dit voor verschillende doeleinden weer kunnen gebruiken zoals aanschaf van muziek en instrumenten en onderhoud ervan.

Via deze weg willen we dan ook iedereen bedanken die een stem heeft uitgebracht richting ons. En in het bijzonder willen we natuurlijk de Rabobank zelf ook erg bedanken voor het ter beschikking stellen van z’n mooi budget voor alle verenigingen en stichtingen in de regio.