Stemmers van Rabobank Clubkas Campagne Bedankt!!!

Zoals eerder op de site aangegeven was hebben we meegedaan aan de Rabobank Clubkas Campagne. Hiervoor hebben we eerder dit jaar een oproep gedaan om zoveel mogelijk op ons te stemmen aangezien deze stemmen omgezet zullen
worden in een bepaald geldbedrag.
Afgelopen maandagavond was in de Rabobankzaal van De Nieuwe Kolk  te Assen de bekendmaking van de bedragen die de verenigingen krijgen n.a.v. de stemmen die ze ontvangen hadden.
Tijdens deze avond waren afgevaardigden van alle deelnemende verenigingen en organisaties aanwezig om de cheques in ontvangst te nemen. Bij aanvang van de avond ontving iedereen een gesloten envelop met daarin de cheque. De envelop mocht niet direct worden geopend om de spanning wat meer op te voeren. Na toestemming kon de envelop geopend worden, wat voor de vereniging een mooie verrassing was: een cheque ter waarde van  € 1.246,84.
Dit was echter nog niet alles, de Rabobank heeft alle deelnemers nog een bonus van € 100,- gegeven dus kwam het totaal op € 1.346,84.
Via deze weg willen we dan ook alle stemmers hartelijk danken voor hun stem en steun richting onze vereniging.
Daarnaast willen we een speciaal woord van dank uitbrengen aan de Rabobank voor het mogelijk maken van deze campagne en hun extra bijdrage.Rabobank Clubkas Campagne