Taptoe Vries, een zilveren editie

Poster_TaptoeZaterdagavond 30 augustus is het op het Sportpark van VAKO in Vries weer ‘tijd voor de Taptoe’. Vanaf 19.00 uur zorgen diverse marchingbands en showorkesten weer voor een veelzijdig, avondvullend programma. En daarmee wordt een jarenlange traditie in stand gehouden. Een traditie waarbij het de taptoecommissie steeds weer lukt het publiek een wervelende en gevarieerde show te bieden. De taptoecommissie is een samenwerkingsverband van de Harmonie Vries, de Vereniging voor Volksvermaken, de Boermarke, de Vriezer Ondernemers Vereniging en de voetbalclub VAKO.

Het programma dat de taptoecommissie voor de editie 2014 voor u hebben samengesteld, mag u zeker niet missen. Met Pasveer Korpsen (Pasveer én Jong Pasveer) uit Leeuwarden, Showband en Wielrijderskorps Crescendo uit Opende, Gruno’s Postharmonie Steelband, Showband Marum uit Marum, Mercurius Marching & Showband uit Assenen de eigen Vriezer Harmonie en Malletband Vries worden u fantastische muzikale shows geboden.

De 25e editie van Taptoe Vries is zeker de moeite waard om met een bezoekje te vereren. Voor de entreeprijs hoeft u het niet te laten en bent u donateur van Harmonie Vries en/of lid van Volksvermaken Vries? Neem dan uw donateurs- en/of lidmaatschapskaart mee, dan ontvangt u aan de kassa € 1,00 korting.

Kom dus op 30 augustus aanstaande in groten getale naar het sportpark in Vries voor een muzikale en vooral gezellige avond. Het zal u zeker bevallen!