Zomerfeest Vries

Voor ons als vereniging zit de zomervakantie er nu dan echt weer op en gaan we er weer vol tegen aan met een weekend (28 aug. t/m 30 aug.) vol activiteiten. Dit weekend zal voor ons in het teken staan van het Zomerfeest in Vries.

Vrijdag zullen we als vereniging aanwezig zijn tijdens de opening van het zomerfeest. Hierbij zullen we samen met de kinderen uit het dorp, die fietsen en skelters versierd hebben, een rondgang in het dorp maken.

Zaterdag gaan we op het zomerfeest een concert verzorgen, met een verscheidenheid aan muziek. Hierbij valt te denken aan marsen en klassieke muziek, maar we zullen ook zeker populaire muziek spelen, zoals ‘Happy’ van Pharrel Williams en muziek uit de film ‘The hunger games’.
En als afsluiter zullen we zondag de kerkdienst ‘Biebels, Bomen en Bloazen’ muziekaal begeleiden.

Voor de tijden en locaties van onze optreden zie het kopje activiteiten.

Meer weten over het zomerfeest in Vries:klink hier

Reacties zijn gesloten.