Uitnodiging voor iedereen die ons een warm hart toedraagt!

De afgelopen 2 jaren waren niet de gemakkelijkste die we in ons lange bestaan als vereniging hebben gehad. Door de corona hebben we niet veel kunnen spelen en weinig optredens kunnen verzorgen. We hebben ontzettend fijne reacties ontvangen tijdens de corona en bij de optredens die we na de lockdowns hebben gegeven. Naast jullie support, kregen we hulp van Coop Koetsier, die ons hielp met het werven van fondsen voor nieuwe instrumenten. Hierdoor kunnen we beter op straat lopen. Voor volgend seizoen hebben we dan ook heel veel mooie plannen, maar we willen niet de zomervakantie in zonder jullie te bedanken voor jullie niet aflatende steun. Daarom geven we in samenwerking met Coop Koetsier op maandagavond 11 juli een Zomeravondconcert bij de Coop in Vries. We starten om 19.00 uur. We hopen dat jullie allemaal komen!