Harry Hessels 50 jaar lid

Donderdagavond 9 juni was onze algemene ledenvergadering. Vast onderdeel van de vergadering is het huldigen van jubilerende leden. Maar liefst 10 jubilarissen waren er deze avond. Lyanne Mulder, Thorsten Lanting, Leon Bosma, Ilse Jager, Matthijs Klok,Anika Steunebrink, Wendelien Huizinga en Estella Ebbinge waren allen 12,5 jaar lid. Roelie Lanting kan maar liefst 40 jaar lidmaatschap aftikken.

Een heel bijzonder jubileum was die van Harry Hessels. Hij is 50 jaar lid van Harmonie Vries. Harry heeft in de afgelopen jaren veel betekend voor de vereniging, is actief geweest in het bestuur en heeft ook functies bij commissies bekleed. Koos Bruin heeft aan Harry een oorkonde mogen uitreiken van het KNMO. Ook kreeg Harry nog een speciaal voor hem ontworpen beeldje.