Zomeravond Concert in Vries

Fantastisch!

Maandagavond 11 Juli was het zover: ons Zomeravondconcert in Vries.

Wat was er veel publiek, bedankt allemaal dat jullie er waren! In samenwerking met COOP Koetsier hebben wij dit concert gegeven. Dit om iedereen te bedanken. Bijvoorbeeld voor het inleveren van hun statiegeldbon bij de COOP voor onze lichtere snaredrums, voor het donateursschap en zoveel andere vormen van steun. We hebben echt gemerkt hoe zo’n warm hart jullie ons toedragen. Het is onze wens in de toekomst vaker een zomeravondconcert te geven, misschien wordt het zelfs een jaarlijks terugkerende traditie.

Voor de harmonie is het nu vakantie en aankomende donderdag voor de Malletband en de Majorettes.

We willen iedereen een hele fijne vakantie toewensen. Alle leden, bestuur en instructie van Harmonie Vries