Wat gebeurde daar Donderdagavond?

De laatste repetitie voor de Malletband was een hele bijzondere.De leden wisselden van instrument en iedereen bracht een verzoeknummer in en dat waren er soms van heel lang geleden.

Het leverde hilarische momenten en veel schaterlachen op. Wendelien was opeens de dirigent van de band en Linda speelde de basgitaar.

Janet wilde de bassdrum proberen en ging ruilen met Miranda die marimba ging spelen. Rick ruilde zijn snare voor de bells van Arjen, die achter de bass drum plaatsnam. Leon en Marissa deden de Choreografie van het nummer I’m yours, Janny haar favoriete nummer.

Na de repetitie was het tijd voor de afsluiting van het seizoen, met hapjes en drankjes. Het was een gezellige avond, maar hoe kan het ook anders met deze groep.

Malletband Vries wenst iedereen een hele fijne vakantie toe!