Rabo ClubSupport

Mogen we jullie iets vragen?

Na twee lastige coronajaren kijken we weer vooruit. Echter, kunnen we er niet omheen dat ook onze vereniging onder corona geleden heeft. Er zijn enkele leden vertrokken en de inkomsten uit optredens stonden lange tijd stil.

Dat betekent dat we nu moeten investeren in het opleiden van nieuwe mensen en het werven van nieuwe leden. We willen ons tot het uiterste inspannen om tot in lengte van jaren Vries en omgeving te voorzien van muziek!

Mogen we jullie daarom vragen op ons te stemmen bij de Rabo ClubSupport actie?

Het bedrag dat we daaruit mogen ontvangen, willen we investeren in instrumenten voor kinderen. Wij verzorgen regelmatig lessen op scholen en bij bijvoorbeeld de kinderspeldagen. Daarnaast zijn er instrumenten aan vervanging toe, zoals de mallets.

Elke stem is geld waard! Kunnen we op jullie rekenen?

Stemmen kan vanaf 5 september t/m 27 september 2022 op www.rabobank.nl/clubsupport

Reacties zijn gesloten.